Popüler Yayınlar

7 Nisan 2012 Cumartesi

Yanlış anlaşılabilecek sözler

SÖZLER YANLIŞ ANLAŞILIRSA






Gazetecide:

Müşteri:"Usta bir Sabah ver, bir Akşam ver." diyor.

Gazete bayii:"Sana günde bir Posta yeter." diyor

Bu örneği bildikten sonra ben nasıl gönül rahatlığı ile gazete alabilirim ki?



Sonra minibüs şöförü sesleniyor:

"Arkadan vermeyen kaldı mı?"

Ben de:

"Arkadan uzattım sen önden alamadın mı?" diyorum.

Böyle bir minibüs şoförü ile kavga etmeden nasıl seyahat edebilirim ki?



Sonra lokantaya gidiyorsun, çorba içmişsin, garson geliyor.

"Arkadan ne alırsınız?" diyor.

Ben de diyorum ki:

"Sen önce önümdekini kaldır, Sonra döner verirsin. Arkadan kaymak

isterim." Bu garson ile kavga etmeden yemeğimi nasıl yiyebilirim ki?



Bir çift otobüse biniyor, tabii ki otobüs tıka basa dolu. Adam arka

kapıdan kadın ise ön kapıdan otobüse binebiliyor. Neyse bilet

verecekler kadın arka kapıdaki kocasına bağırıyor:

"Kocacığım ben önden senin için de verdim sen arkadan verme."



Bi de internet kafe var.Müşteri girer, içeride yer yoktur.Bir süre

bekledikten sonra kafenin sahibine:

"Boşalan var mı?"

"Şimdilik yok ama ilk kalkana sen oturacaksın."

Şimdi ben internet kafenin sahibi ile kavga etmeden nasıl durabilirim ki?



Son bir tane:

Orta yaştaki kadınla genç kız dolmuşa binmişler. Dolmuş şoförüne para

ödeyecekler, Kadın seslenmiş:

"Dur kızım benimki bozuk ben vereyim."

Kız cevap vermiş;

"Aman teyze benimki de bozulacak nasılsa, ben vereyim."

- Yorum yap - Videoyla sohbet başlat - PaylaşUnused plural form

Yorum ekleyin...©2012 Google - Şartlar - İçerik Politikası - Gizlilik - Türkçe / Bölge belirle - Sayfa oluşturun

Hiç yorum yok: